• 09107661244 | 02188484081
  • info@drkarisani.com

لیفت واژن با نخ

لیفت واژن با نخ

لیفت واژن با نخ

لیفت واژن با نخ؟ هر آن‌چیزی که باید شما بدانید

اخیراً دنیا شاهد علاقه فزاینده ای به جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی زنانه می باشد. طبق نظر پزشکان و متخصصان زنان و زیبایی و مطالعات بالینی 4 ساله ای که در این حوزه صورت گرفته است؛ لیفت واژن با نخ توانسته رضایت کلی بیمار در عملکرد جنسی و اصلاح عرض واژن را ارائه نماید.

در این مقاله خانم دکتر نرمین کریسانی متخصص زنان و جراح زیبایی به موضوع “لیفت واژن با نخ” پرداخته است.

اخیراً دنیا شاهد علاقه فزاینده ای به جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی زنانه می باشد. طبق نظر پزشکان و متخصصان زنان و زیبایی و مطالعات بالینی 4 ساله ای که در این حوزه صورت گرفته است؛ لیفت واژن با نخ توانسته رضایت کلی بیمار در عملکرد جنسی و اصلاح عرض واژن را ارائه نماید. فرض بر این است که این روش جراحی جدید می تواند عملکرد جنسی افراد را نیز بهبود بخشد. بین سال‌های 2007 تا  حدوداً 180 بیمار با استفاده از نخ سیلیکونی الاستیک عمل جوان ‌سازی واژن را انجام دادند. اغلب کسانی که در میان این 180 نفر بودند بیمارانی بودند که احساس نارضایتی نسبت با بدن خود داشته و یا کاهش توانایی برای رسیدن به ارگاسم را گزارش می دادند.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
لیفت واژن با نخ

لیفت واژن با نخ و مزایای آن

نخ های باریک واژن در واقع برای ترمیم نقایص زیبایی و عملکرد صحیح پرینه مانند ورودی بیش از حد گشاد شده به واژن استفاده می شود. این مشکلات معمولاً می توانند ناشی از زایمان طبیعی، برش های پرینه و بخیه زدن باشد.

اکثر بیماران به دلیل نارضایتی از روابط جنسی ناشی از گشادی بیش از حد ورودی واژن که معمولاً با نقایص زیبایی ناحیه پرینه همراه است، تصمیم به انجام لیفت واژن با نخ می‌گیرند. این روش همچنین در زنانی که هرگز زایمان طبیعی نداشته و بدون برش پرینه و بخیه زایمان طبیعی انجام نداده اند نیز انجام می شود. بیمارانی که ورودی واژن بازی دارند، اغلب از افزایش ترشحات واژن شکایت دارند که ناحیه پرینه را تحریک می کند، باعث آسیب جزئی پوست و سوپرعفونت های ثانویه در اندام های تناسلی خارجی می شود. لیفت واژن با نخ می تواند بطور کامل این مشکل را برطرف کند.

روش درمان در لیفت واژن با نخ، استفاده از نخ های مخصوص یا نخ های باریک مخصوص واژن است در واقع اثر لیفت بر روی بافت های پرینه توسط دندانه های کوچک روی نخ تسهیل می شود.

مزایای لیفت واژن با نخ

قطعاً روش درمانی لیفت وازن با نخ دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

● بهبود راحتی و عملکرد واژن و پرینه پس از درمان

● افزایش زیبایی

● عمل کم تهاجمی

● بهبود سریع پس از چند روز استراحت

● عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان

● تحت بی حسی موضعی انجام می شود

● اثرات طولانی مدت آن در طی چند سال باقی می ماند

البته این عمل نیز مانند بسیاری از عمل های دیگر دارای محدودیت و عوارض جانبی نیز می باشد. از جمله موارد منع مصرف و عوارض جانبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

● شرایط التهابی حاد واژن و پرینه

● حساسیت به بیهوشی

● اختلالات لخته شدن خون حاد

● خونریزی قاعدگی یا سایر انواع خونریزی واژینال

● بیماری نئوپلاستیک اندام های تناسلی

● بروز مشکل در بارداری

● بروز مشکلات در اوایل دوره پس از زایمان که ترشحات فیزیولوژیکی رحم پس از زایمان بالا است

البته بطور معمول عوارض ناشی از تنگی واژن بسیار نادر است و معمولاً همراه با خونریزی خفیف یا عفونت است که برای سلامتی یا زندگی خطرناک نیست و تا کنون هیچ عارضه جدی در مورد لیفت واژن با نخ گزارش نشده است.

لیفت واژن با نخ

کاندیدای مناسب لیفت وازن با نخ

بطور معمول اغلب کسانی که موارد زیر را تگزارش می دهند می توانند کاندیدای مناسبی برای لیفت وازن با نخ باشند:

● گشاد شدن بیش از حد ورودی واژن

● مشکل در بافت پرینه و تنش ماهیچه ای غیر طبیعی

● نقایص آناتومیکی و عملکردی پرینه پس از زایمان طبیعی

عمل تنگی واژن نی نی سایت

در پایان

بطور کل تکنیک لیفت واژن با نخ را می توان تا حد زیادی برای افرادی که ظاهر ناحیه تناسلی خود راضی نیستند و یا بعد از زایمان یا جراحی یا علل مختلف روابط جنسی مطلوبی ندارند مناسب دانست. این روش یک روش کم خطر و کم ریسک است که به مراقبت خاص و سنگینی نیاز ندارد.

برای دریافت نوبت از خانم دکتر کریسانی از طریق زیر اقدام نمایید.

آدرس: گیشا، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی) ، پلاک ۳۲۸، طبقه سوم، واحد 10

تلفن های مطب: 0910766124402188484081 مسیریابی:Waze گوگل مپ:

مطلب قبلی
لیفت مونس پوبیس
مطلب بعدی
نانوفت