• 09107661244 | 02188484081
  • info@drkarisani.com

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی با جوانسازی واژن؛ به تزریق گاز دی اکسید کربن co2 به زیر پوست کربـوکسی تراپی می گویند. بدن تجمع این گاز در منطقه را بعنوان کمبود اکسیژن تلقی می کند و جریان خون به این منطقه را افزایش می دهد و سبب افزایش رسیدن مواد مغذی به اکسیژن به این مناطق می گردد در نتیجه ترمیم سلولی وافزایش کشش پوست و جوانسازی در منطقه رخ می دهد.

از انجا که کـربوکسی تراپی بعنوان یکی از روش های نوین و بدون عارضه در رفع مشکلات یایسگی و خشکی وازن وکاهش دردحین نزدیکی وجواتسازی ناحیه تناسلی ویا بصورت درمان ترکیبی همراه لیزر فرکشنال در رفع تیرگی پوست ناحیه تناسلی موثر است در مطب خانم دکتر کریسانی متخصص زنان و زایمان و عضو انجمن جراحان زیبایی امریکا از این روش همراه با سایر درمان ها جهت رفع مشکلات بانوان عزیز استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می خوانید

  1. کاربردهای کربوکسی تراپی
  2. مزایای کربوکسی تراپی
  3. عوارض کربوکسی تراپی
  4. مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی
  5. هزینه کربوکسی تراپی

کاربرد های کربوکسی تراپی

با افزایش سن ،مخصوصا بعد یائسگی و دوران بعد بارداری ویا هرگونه تغییرات هورمونی در خانم‌ها ،با کاهش هورمون های جنسی ناحیه تناسلی دچار افتادگی، تیرگی و اتروفی می شود.

  1. جوانسازی و رفع تیرگی پوست در نواحی مختلف بدن مخصوصا در ناحیه تناسلی
  2. کاهش سلولهای چربی و درمان سلولیت
  3. کاهش استریا یا ترک های چاقی و لاغری
  4. رفع ترک های حاملگی
  5. رفع اسکار محل اپی زیوتومی به جا مانده از زایمان طبیعی
  6. رفع اسکار محل جراحی های قبلی
  7. کمک به جوانسازی و تحریک کلاژنسازی و رفع افتادگی و گشاد شدگی واژن

مزایای کربوکسی تراپی

با توجه به بی خطر بودن تزریق گاز co2 و نداشتن دوره نقاهت و سرپایی بودن پروسه تزریق امروزه کربوکسی تراپی روشی پر طرفدار در جهت رفع سلولیت،ترمیم اسکار جراحی و اپی زیوتومی ورفع تیرگی و چروک در ناحیه تناسلی و ترک های حاملگی می باشد.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
انجام کربوکسی تراپی
انجام کربوکسی تراپی

عوارض کربوکسی تراپی

این روش درمانی معمولا عارضه خاصی نداشته و گاز تزریق شده طی ۲۰ دقیقه جذب میشود.فقط ممکن است احساس درد؛قرمزی خفیف و کبودی و احساس گاز زیر پوست در محل تزریق دیده شود که معمولا ظرف چند ساعت و نهایتا چند روز بطور کامل رفع می شود.

مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی

  1. اجتناب از شنا سونا حمام و نور خورشید تا ۴ساعت بعد درمان
  2. تعداد جلسات مورد نیاز و فواصل درمانی انجام کربوکسی تراپی بسته به شرایط و اندیکاسیون بکار رفته بین ۴تا ۱۰ جلسه متغیر است.
  3. فواصل جلسات درمانی بین یک الی دو هفته می باشد و توصیه شده بعد اتمام دوره درمان بصورت سالیانه تکرار گردد.
تزریق کربوکسی
تزریق کربوکسی

هزینه جلسات کربوکسی تراپی

بعد معاینه توسط پزشک و باتوجه به وسعت منطقه مشخص می شود.که معمولا بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان جلسه ای متغیر است.

کــربوکسی تراپی با جوانسازی واژن؛ به تزریق گاز دی اکسید کربن co2 به زیر پوست کـربوکسی تراپی می گویند. بدن تجمع این گاز در منطقه را بعنوان کمبود اکسیژن تلقی می کند و جریان خون به این منطقه را افزایش می دهد و سبب افزایش رسیدن مواد مغذی به اکسیژن به این مناطق می گردد در نتیجه ترمیم سلولی وافزایش کشش پوست و جوانسازی در منطقه رخ می دهد.

از انجا که کــربوکسی تراپی بعنوان یکی از روش های نوین و بدون عارضه در رفع مشکلات یایسگی و خشکی وازن وکاهش دردحین نزدیکی وجواتسازی ناحیه تناسلی ویا بصورت درمان ترکیبی همراه لیزر فرکشنال در رفع تیرگی پوست ناحیه تناسلی موثر است در مطب خانم دکتر کریسانی متخصص زنان و زایمان و عضو انجمن جراحان زیبایی امریکا از این روش همراه با سایر درمان ها جهت رفع مشکلات بانوان عزیز استفاده می شود.

برای دریافت نوبت از خانم دکتر کریسانی از طریق زیر اقدام نمایید.

آدرس: گیشا، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی) ، پلاک ۳۲۸، طبقه سوم، واحد 10

تلفن های مطب: 0910766124402188484081 مسیریابی:Waze گوگل مپ:

مطلب قبلی
تقویت نقطه جی
مطلب بعدی
پی آر پی و نانوفت