• 09107661244 | 02188484081
  • info@drkarisani.com

سفید کردن ناحیه تناسلی

سفید کردن ناحیه تناسلی

سفید کردن ناحیه تناسلی

سفید کردن ناحیه تناسلی


ناحیه تناسلی همانند صورت برای تمامی زنان بسیار حائز اهمیت است. ناحیه تناسلی از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. تیرگی و تغییر رنگ ممکن است در تمامی نواحی بدن اتفاق بیافتد ولی در برخی نواحی ممکن است بیشتر باشد.
در این مقاله خانم دکتر نرمین کریسانی متخصص زنان وجراح زیبایی به این موضوع پرداخته است.

آنچه در این مقاله می خوانید

سفید کردن ناحیه تناسلی

علل تیرگی ناحیه تناسلی

سفید کردن ناحیه تناسلی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

دلایل مختلفی می تواند منجر به تیرگی ناحیه تناسلی شود و تیرگی ناحیه تناسلی هیچ ارتباطی به ملانین ندارد.
جالب است بدانید که افزایش خونرسانی، اصطحکاک و شرایط خاص، افزایش سن، عفونت، ابتلا به برخی بیماری ها همچون تنبلی تخمدان، بیماری های تیروئید، ژنتیک و … از عوامل موثر در تغییر رنگ این ناحیه به شمار می آید.

روش های سفید کردن ناحیه تناسلی

روش های سفید کردن ناحیه تناسلی
روش های سفید کردن ناحیه تناسلی

روش های مختلفی برای سفید کردن ناحیه تناسلی استفاده می شود، که در ادامه به شرح هر کدام از این روش ها می پردازیم.

سفید کردن ناحیه تناسلی با صابون

سفید کردن ناحیه تناسلی

صابون ها متشکل از مواد شیمیایی است که در اکثر موارد نه تنها موثر نبوده بلکه با نتیجه ای معکوس همراه بوده است.
همچنین صابون ها دارای PH بوده و این امر می تواند موجب شود تا PH ناحیه تناسلی برهم ریزد. لذا بهتر است قبل از آنکه خودسرانه از هر روشی جهت رفع مشکل خود استفاده نمایید، حتما با یک جراح زیبایی زنان در این زمینه مشورت نمایید تا از بروز عوارض پیشگیری نمایید.

سفید کردن ناحیه تناسلی با کرم های موضعی

روش های متعددی برای سفید کردن ناحیه تناسلی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از کرم های موضعی است.
کرم های موضعی در اکثر موارد موثر نبوده و تاثیر در تغییر رنگ ناحیه تناسلی ایجاد نخواهد کرد. بایستی مراقب باشید که هر کدام از این موارد شاید با عوارضی همراه باشد که بهتر است با یک متخصص زنان و زایمان در این زمینه مشورت نمایید.

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر

موثرترین و بهترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی لیزر درمانی است. لیزر یک روش زیبایی دائمی نخواهد بود، اما مدت زمان ماندگاری آن به نسبت روش های دیگر طولانی تر است.

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر یک روش زیبایی کاملا بدون عارضه است که هیچ گونه دردی را نخواهد داشت، طول مدت زمان انجام لیزر حدود سی دقیقه خواهد بود و قبل از انجام لیزر پزشک با استفاده از کرم بی حسی به بی حس کردن ناحیه مورد نظر می پردازد تا فرد هیچ گونه دردی را احساس نکند.

تعداد جلسات سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر

تعداد جلسات سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر بسته به وضعیت بیمار و شدت تیرگی ناحیه تناسلی متفاوت می باشد. اما به طور معمول جلسات سفید کردن واژن با لیزر بین سه تا پنج جلسه صورت می گیرد و فواصل زمانی بین هر جلسه درمانی حدود سی تا چهل روز می باشد.

مراقبت های پس از سفید کردن واژن

برای رسیدن به نتیجه مطلوب رعایت توصیه ها و مراقبت های پزشکی بسیار موثر خواهد بود که در ادامه به شرح هر کدام از آن ها می پردازیم.

رعایت بهداشت

ناحیه تناسلی یک ناحیه مرطوب است لذا پس از انجام لیزر رعایت بهداشت و خشک نگه داشتن این ناحیه بسیار حائز اهمیت می باشد و این امر موجب می شود تا از بروز عوارضی همچون عفونت پیشگیری نمود.

رابطه جنسی

افرادی که سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر را انجام می دهند، پس از انجام لیزر درمانی بهتر است به مدت سه روز از تماس جنسی اجتناب ورزند.

فعالیت های ورزشی

پس از لیزر درمانی بهتر است به مدت ده روز از انجام فعالیت های ورزشی اجتناب ورزد.

مصرف داروها و کرم ها

پس از لیزر استفاده از داروهای آنتی بیوتیک و کرم های موضعی بهتر است با تجویز پزشک صورت گیرد و از مصرف خودسرانه اجتناب ورزید.

عوارض سفید کردن ناحیه تناسلی

برخی از افراد تصور می کنند احتمال عوارض وجود خواهد داشت،زیرا لیزر همراه با اشعه است. در صورتی که لیزر درمانی لازم است، توسط افراد متخصص و خبره انجام شود تا از بروز عوارض ناشی از انجام نادرست همچون سوختگی پیشگیری شود.

نکته ای دیگر اینکه، عوارض جانبی لیزر همچون تورم و سوزش بسیار کم پس از لیزر ایجاد می شود که این عوارض موقتی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود.

برای دریافت نوبت از خانم دکتر کریسانی از طریق زیر اقدام نمایید.

آدرس: گیشا، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی) ، پلاک ۳۲۸، طبقه سوم، واحد 10

تلفن های مطب: 0910766124402188484081 مسیریابی:Waze گوگل مپ: