• 09107661244 | 02188484081
  • info@drkarisani.com

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

انتخاب عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی از آن‌جایی اهمیت دارد که برای شخص عوارض کمتری را به همراه خواهد داشت و بانوان با خیالی آسوده‌تر می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند. عمل زیباسازی واژن معمولا با تکنیک‌های خاصی انجام می‌گیرد که شامل تیغ جراحی، استفاده از انواع لیزرها و مواردی از این قبیل است.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

اگر زمان عمل زیبایی به درستی انتخاب شود، به جز کاهش عوارض بعد از عمل جراحی، درد زیادی متوجه فرد نمی‌شود. پزشک متخصص لابیا پلاستی معمولا زمان لازم جهت عمل زیباسازی واژن را مشخص می‌کند و بانوان بهتر است بر اساس توصیه‌های پزشک، در زمان مناسب اقدام به عمل جراحی زیباسازی واژن کنند.

هر عمل جراحی، زمان مناسب خود را دارد که حتما باید به آن توجه شود. با انتخاب زمان مناسب جهت انجام عمل زیباسازی واژن، به راحتی می‌توانید این کار را تحت نظر پزشک مجرب انجام دهید. بسیاری از بانوان اهمیت زیادی به زمان انجام عمل واژن نمی‌دهند و به‌خاطر همین موضوع ممکن است بعد از عمل، برخی عوارض را مشاهده کرده و یا درد زیادی را تجربه کنند. نه تنها انجام عمل زیباسازی واژن، بلکه انجام هر‌گونه عملی در بخش واژن نیاز به بررسی ‌های دقیق و انتخاب زمان مناسب دارد، اما زمان مناسب چه زمانی است؟

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

ما در ادامه این مطلب به طور دقیق و جامع به زمان مناسب عمل زیباسازی واژن می‌پردازیم تا بدون داشتن دغدغه و البته با داشتن اطلاعات کافی اقدام به انجام عمل زیباسازی واژن کنید. در ادامه مطلب، شما در این با هدف زیباسازی واژن، انواع جراحی زیبایی واژن، تجربه عمل زیبایی واژن، بهترین دکتر زنان برای جراحی زیبایی واژن نیز آشنا خواهید شد.

هدف از جراحی زیبایی واژن چیست؟

دستگاه تناسلی از جمله ارگان‌های بسیار مهم و حائز اهمیت بدن است که علاوه بر مراقبت، در برخی مواقع نیاز است که به فکر زیبایی بیشتر این بخش باشیم، اما سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر کرده باشد این است که هدف از جراحی زیباسازی واژن چیست و چرا باید این عمل جراحی انجام گیرد؟ شاید تصور کنید هدف از جراحی زیباسازی واژن، تنها جهت زیباتر شدن واژن است در صورتی که این‌طور نیست بلکه عمل زیباسازی واژن برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات انجام می‌گیرد. عمل جراحی واژن با هدف رفع بی‌اختیاری ادرار، برطرف کردن خشکی، ریکاوری و جلوگیری از پیری نیز انجام می‌گیرد.

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی
عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

خوشبختانه با وجود تجهیزات پزشکی مجهز، مشکلاتی که در بخش واژن به‌وجود آمده است به راحتی قابل برطرف شدن است و این کار معمولا با لیزرهای مخصوص انجام می‌گیرد. بهتر است بدانید هدف از زیبایی واژن تنها به موارد ذکر شده خلاصه نمی‌شود بلکه این کار برای تنگ کردن واژن، رفع مشکلات مربوط به لابیاها از جمله بزرگی و یا افتادگی لابیا انجام گرفته که تماما در زیبایی بیشتر واژن نقش مهمی را ایفا می‌کنند. اهداف زیبایی واژن ممکن است به موارد دیگر نیز مرتبط شود که طبق نظر فرد و یا پزشک ممکن است انجام شود.

با انواع جراحی زیبایی واژن آشنا شوید.

قبل از این که بخواهید با عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی آشنا شوید، بهتر است با انواع جراحی زیبایی واژن آشنایی پیدا کنید تا بتوانید در صورت لزوم، اقدام به انجام عمل برای زیباسازی واژن کنید. شایان ذکر است عمل زیباسازی واژن انواع مختلفی دارد و شما قبل از هر اقدامی باید با آن‌ها آشنا شده و اطلاعات کافی در این باره کسب کنید. از انواع جراحی زیبایی واژن می‌توان به تزریق چربی، برطرف سازی تیرگی، لیفت، هایمنوپلاستی، لابیاپلاستی و واژینوپلاستی اشاره کرد که شما در ادامه با تک تک آن‌ها آشنا خواهید شد.

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

1.تزریق چربی:
افزایش سن تغییرات زیادی را در بخش واژن ایجاد می‌کند که یکی از آن‌ها کم شدن چربی در این بخش و در نتیجه از دست رفتن لطافت واژن است. تزریق چربی جزو یکی از جراحی‌هایی است که برای زیباسازی واژن با استفاده از برخی فیلترها انجام می‌شود. تزریق چربی برای زیباتر شدن واژن، بعد از استخراج از محل مشخص شده و با انجام عمل خالص سازی بر روی آن، طی دو یا چند جلسه به بخش واژن تزریق می‌شود.

2. رفع تیرگی:
تیره شدن ناحیه تناسلی بسیار رایج است و بانوان زیادی آن را تجربه می‌کنند. تیرگی واژن معمولا با افزایش سن، انجام برخی فعالیت‌های ورزشی، استفاده کردن از لباس‌های تنگ، انجام دوچرخه‌سواری و یا حتی تغییرات هورمونی ایجاد می‌شود که معمولا با لیزردرمانی قابل رفع هستند. برطرف کردن تیرگی در ناحیه واژن جزو یکی از عمل‌های اصلی زیبایی است که نقش مهمی در زیبایی بیشتر واژن دارد.

3. لیفت واژن:
در بسیاری از مواقع دهانه واژن بخاطر رابطه جنسی و مواردی از این قبیل گشادتر می‌شود که در این صورت معمولا برای برطرف کردن مشکل از لیفت نخ مخصوصی استفاده می‌شود. لیفت واژن جزو یکی از عمل‌های زیبایی مهم است که واژن را زیباتر می‌کند. لیفت واژن از انواع جراحی زیبایی واژن است که پزشکان آن را به برخی از بانوان پیشنهاد می‌دهند.

4. هایمنوپلاستی:
پزشکان عمل هایمنوپلاستی را با بی‌حسی موضعی انجام می‌دهند. عمل هایمنوپلاستی یکی دیگر از عمل‌های زیباسازی واژن است که در آن غشای پوست به طور کامل بازسازی و ترمیم می‌شود. پارگی بافت غشای پوست واژن، در بسیاری از مواقع با برقراری اولین رابطه جنسی و یا حتی انجام برخی ورزش‌های سنگین پاره می‌شود که برخی برای ترمیم و زیبایی آن اقدام می‌کنند.

5. لابیاپلاستی: 
لابیاپلاستی از آن دسته عمل‌های زیباسازی واژن است که دوره نقاهت و ریکاوری کوتاهی دارد. لابیاپلاستی واژن به منظور ایجاد تقارن و یا کوچک‌تر کردن لپ‌های واژن انجام می‌گیرد و نقش بسیار مهمی در زیبایی بیشتر واژن دارد.

6. واژینوپلاستی:
از نمونه جراحی‌هایی زیباسازی واژن که بانوان اقدام به انجام آن می‌کنند، جراحی واژینوپلاستی است. جراحی واژینوپلاستی واژن جهت زیبایی و در مواقعی انجام می‌گیرد که واژن خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده باشد. از دست رفتن حالت کشسانی واژن معمولا به‌خاطر یائسگی، انجام زایمان به شکل طبیعی، چاقی و یا لاغری بیش از حد و یا بارداری ایجاد می‌شود.

درباره عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

با شناخت بهترین زمان جهت عمل زیباسازی واژن، انجام این عمل به خوبی و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام خواهد شد. انجام عمل جراحی مربوط به واژن در محدوده زمانی مشخص مسئله بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید در غیر این صورت ممکن است برخی عوارض و یا دردهای مرتبط با واژن را تجربه کنید.

برخی از پزشکانی که در بخش جراحی زیباسازی واژن فعالیت دارند، پیشنهاد زمان عالی برای عمل زیباسازی واژن را به شما می‌دهند و در برخی موارد نیز زمان عمل را به عهده شما می‌گذارند که در این صورت باید بهترین زمان را انتخاب کنید، اما عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی چه زمانی است؟ با ما همراه شوید.

 دوره قاعدگی:

مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در عمل زیباسازی واژن به آن توجه شود، پریودی است. چنانچه در حین پریود بودن اقدام به انجام عمل در بخش واژن کنید، به‌علت تغییرات هورمونی ایجاد شده، درد زیادی را در این ناحیه تجربه خواهید کرد. علاوه بر درد، ایجاد عفونت در واژن، تحریکات پوستی و سخت شدن مراقبت‌های لازم از مواردی است که ممکن است برای شما ایجاد شود. بنابراین بعد از اتمام قاعدگی می‌توانید اقدامات لازم برای انجام عمل زیباسازی واژن را انجام دهید.

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

 زمان بارداری:

زمان بارداری، عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی نیست؛ زیرا علاوه بر احتمال خونریزی، احتمال تورم و حتی تغییر فرم در لابیای واژن بانوان وجود دارد. یکی از دلایل دیگری که باعث شده دوره بارداری، زمان مناسبی برای انجام عمل زیباسازی واژن نباشد، مصرف انواع دارو و آنتی‌بیوتیک بعد از انجام عمل است که ممکن است تاثیرات منفی زیادی بر روی جنین ایجاد کند.

  پس از زایمان:

انجام عمل زیبایی از جمله عمل لابیاپلاستی واژن بعد از زایمان به طور کلی منع شده است؛ زیرا علاوه بر تهدیدات جانی، خطر خون‌ریزی را به همراه داشته و قطعا نتیجه عمل نیز رضایت بخش نخواهد بود. عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی، گذشت حداقل سه تا شش ماه بعد از زایمان است.

 زمان عفونت و بیماری:

از عفونت‌های مقاربتی گرفته تا انواع عفونت قارچی، زگیل و حتی تبخال تناسلی که برخی از افراد به آن مبتلا هستند و تا زمان بهبود این بیماری‌ها باید از انجام عمل زیباسازی واژن صرف نظر کنند. برای جلوگیری از سرایت انواع عفونت، زگیل و تبخال به بخش‌های دیگر، سعی کنید هنگامی که واژن در سلامت کامل است اقدام به انجام هرگونه عمل کنید.


 عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی و بهترین سن برای انجام این عمل

برای انجام هرگونه عمل زیبایی در بخش واژن، حتما باید از سلامت جسمی کاملی برخوردار باشید و به سن مجاز برای انجام این عمل رسیده باشید. سوالی که ممکن است در زمینه بهترین سن جهت انجام عمل زیباسازی واژن در ذهن بانوان ایجاد شده باشد این است که چه سنی برای انجام این نوع عمل مناسب است؟

هنگام رسیدن به بلوغ کامل یعنی بعد از 18 سالگی بهترین زمان جهت انجام عمل زیباسازی واژن است. در دوره بلوغ لابیاها رشد دارند و ممکن است برخی تغییرات هورمونی را مشاهده کنید که اغلب نگران کننده نیستند و تنها در صورتی می‌توانید اقدام به عمل زیباسازی واژن کنید، که هم سن بلوغ خود را گذرانده و هم موارد جدی باعث تأثیر منفی بر روی زیباسازی واژن گذاشته باشد.

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

به یاد داشته باشید که پزشکان نه تنها انجام عمل زیباسازی واژن را به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌کنند بلکه هیچ‌گونه عملی نیز برای این افراد انجام نمی‌دهند. از طرفی خانم‌هایی که بیشتر از 60 سال سن دارند نیز نباید به انجام عمل زیبایی  واژن اقدام کنند؛ زیرا علاوه بر داشتن برخی عوارض، ترمیم هرگونه زخم ایجاد شده در واژن با کندی بسیار زیادی انجام می‌شود. بهترین سن برای انجام عمل‌های زیباسازی واژن، سنی بین 18 تا 60 سالگی است.

جوانسازی ناحیه تناسلی
جوانسازی ناحیه تناسلی

 تجربه عمل زیبایی واژن از زبان افرادی که این عمل را انجام داده‌اند.

ما سعی کردیم تجربه عمل زیبایی واژن توسط بانوانی که آن را انجام داده‌اند را با شما به اشتراک گذاشته تا با اطلاعات کافی در این زمینه اقدام به انجام عمل کنید. خانم‌هایی که تجربه عمل زیبایی واژن دارند می‌گویند در طول عمل زیباسازی واژن اضطراب و استرس زیادی داشته‌اند اما با بی‌حسی‌های انجام شده توسط آمپول بی‌حسی، درد زیادی در حین انجام عمل متوجه آن‌ها نشده و پزشکان متخصص نیز توصیه کرده‌اند در هنگام درد در ناحیه واژن از مسکن‌ها استفاده کنند.

آن دسته از افرادی که تجربه عمل زیبایی واژن دارند، می‌گویند بعد از اتمام عمل، سوزش کمی در ناحیه واژن داشته که بعد از استراحت چند روزه و مصرف مسکن‌های تجویز شده توسط پزشک، از سوزش و درد واژن کاسته شد.

پزشکان به افرادی که عمل زیباسازی واژن انجام داده‌اند توصیه می‌کنند هر بار پس از دفع ادرار، جهت خشک کردن واژن از سشوار البته با حرارت نه چندان بالا استفاده کنند. قبل از انجام عمل واژن، بهتر است با خانم‌هایی که تجربه عمل زیبایی واژن دارند مشورت کرده تا از استرس و اضطراب شما کاسته شود.

بهترین کاندیدها برای انجام عمل زیبایی واژن

قبل از انجام عمل زیباسازی واژن، باید بدانید که آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این نوع عمل هستید یا نه. به طور کلی آن دسته از بانوانی که احساس شلی، گشاد شدن واژن، احساس افتادگی، از دست رفتن استحکام و یا حتی احساس سستی در ناحیه واژن دارند، کاندیدای مناسبی برای عمل زیباسازی واژن هستند.

کانال واژن معمولا در دوران نوجوانی و جوانی شکل و ظاهر مطلوبی دارد که در گذر زمان و یا انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین، انجام رابطه جنسی مکرر و… ممکن است دچار مشکلاتی از جمله افتادگی، شلی، سستی و مواردی از این قبیل شود. بنابراین بانوانی که موارد ذکر شده را در بخش واژن خود مشاهده می‌کنند، می‌توانند برای انجام عمل جراحی زیبایی اقدام کنند.

افرادی که شرایط لازم جهت انجام عمل زیباسازی واژن را دارند به مواردی که تا اینجا به آن اشاره شد خلاصه نمی‌شوند. به جز خانم‌هایی که از شلی، سستی و افتادگی واژن رنج می‌برند، آن دسته از بانوانی که از مشکلات مرتبط با ادرار رنج می‌برند، ناحیه واژن آن‌ها چربی خود را از دست داده است، تیرگی‌هایی را در بخش واژن مشاهده می‌کنند نیز می‌توانند اقدامات لازم برای انجام عمل جراحی زیباسازی واژن را فراهم کنند. توصیه می‌شود قبل از انجام عمل، به توصیه‌هایی که در جهت عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی به آن اشاره شد را مدنظر قرار دهید.

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

نکات مهم عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

برای این‌که بتوانید در زمان درست اقدام به انجام هرگونه عمل برای جراحی زیباسازی واژن کنید، باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. بهترین زمان برای انجام عمل زیباسازی واژن زمانی است که شما علاوه بر داشتن سلامت جسمی کامل، از نظر روحی روانی نیز در شرایط خوبی هستید.

استرس قبل از هر عمل جراحی وجود دارد و تجربه نشان داده آن دسته از خانم‌هایی که قصد انجام عمل زیباسازی واژن را دارند، قبل از عمل، حین عمل و حتی بعد از عمل واژن دچار استرس و اضطراب می‌شوند. زمانی که شما کنترل کاملی بر روی استرس، عواطف و احساسات خود دارید و از نظر روحی از مشکل خاصی رنج نمی‌برید، زمان خوبی برای عمل زیباسازی واژن است.مهم‌ترین نکات در انتخاب زمان مناسب عمل زیباسازی واژن:

  • سعی کنید از نظر روحی، روانی در شرایط ایده‌آلی باشید.
  • اگر از بیماری خاصی مخصوصاً بیماری مرتبط با واژن رنج می‌برید پزشک را مطلع کنید.
  • عمل زیباسازی واژن باید بعد از سپری شدن دوره قاعدگی انجام شود.
  • زمان بارداری و زایمان، زمان مناسبی برای عمل‌های زیباسازی واژن نیست.
  • بعد از عمل زیباسازی واژن  از مواد غذایی طبیعی و داروهای ضد درد استفاده کنید.

اگر از هر نظر شرایط لازم برای انجام عمل جراحی واژن را دارید، بهتر است توسط پز‌شکان متخصص عمل زیباسازی واژن را انجام دهید. بسیاری از افراد علاوه بر مشکلاتی که زیباسازی واژن را تحت تأثیر قرار داده رنج می‌برند، ممکن است به‌خاطر وجود برخی بیماری‌های مرتبط با واژن اقدام به انجام عمل جراحی در این ناحیه کنند که در هر صورت این اقدام باید در زمان مناسبی انجام شود تا تأثیرگذاری مثبتی از آن را شاهد باشیم.

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

 بهترین دکتر زنان برای جراحی زیبایی واژن

انتخاب بهترین دکتر زنان برای جراحی زیبایی واژن امری بسیار مهم است. خانم‌ها برای انجام عمل زیباسازی واژن باید به دنبال پزشکانی باشند که علاوه بر استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و جدید در خصوص عمل زیباسازی واژن، تجربه کافی نیز در این زمینه دارند و جزو پزشکان بامهارتی هستند که شما با خیالی آسوده می‌توانید اقدام به انجام هرگونه عمل زیباسازی واژن کنید.

بهترین دکتر زنان برای جراحی زیبایی واژن چه ویژگی‌هایی دارد؟

داشتن مهارت بالا: قطعا داشتن مهارت بالا در انتخاب بهترین دکتر زنان برای جراحی زیبایی واژن باید مورد توجه قرار گیرد. به این منظور می‌توانید از پزشک جراح بخواهید نمونه‌ عمل‌های زیباسازی واژن که قبلا انجام داده است را به شما نشان دهد.

داشتن تجربه کافی: پزشکانی که در بخش زیباسازی واژن فعالیت دارند، باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشند. برای این که بدانید پز‌ک شما تجربه کافی در عمل جراحی واژن دارد، می‌توانید در این زمینه تحقیقاتی از افرادی که قبلا توسط پزشک، جراحی زیباسازی واژن انجام داده‌اند داشته باشید.

داشتن ضمانت پزشکی: بهترین دکتر زنان برای جراحی زیبایی واژن دارای ضمانت پزشکی است. قبل از انجام عمل زیباسازی واژن، با پزشک خود ملاقات کرده و این اطمینان ن را کسب کنید که در صورت نگرفتن نتیجه دلخواه و رضایت کافی در عمل واژن، نتیجه عمل را مجدد اصلاح نماید.

داشتن دستگاه‌هایی با تکنولوژی جدید: امروزه تمامی عمل‌های که در خصوص زیباسازی واژن صورت می‌گیرد، با استفاده از دستگاه‌های جدید و پیشرفته انجام می‌شود. قبل از انجام عمل زیباسازی واژن، با مراجعه به مطب پز‌شک می‌توانید از وجود دستگاه‌های مخصوص در این زمینه مطمئن شوید. بهترین دکتر زنان جهت عمل زیباسازی واژن از تجهیزات بروز و پیشرفته بهره می‌برد و شما با خیالی آسوده می‌توانید اقوام به انجام عمل زیباسازی واژن کنید.

 عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی و مراقبت‌های بعد از عمل

بررسی و تحلیل برای بهترین زمان جهت جراحی زیباسازی واژن یکی از موارد بسیار مهم است و توسط بانوانی که قرار است این نوع عمل جراحی را انجام دهند باید مورد توجه قرار گیرد. پس از انتخاب زمان مناسب، مورد دیگری که باید به آن توجه کنید مراقبت‌های لازم بعد از عمل جراحی زیباسازی واژن است. مراقبت‌های توصیه شده بعد از عمل جراحی زیباسازی واژن:

  1. درد بعد از عمل جراحی زیباسازی واژن امری طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. اگر درد ایجاد شده در ناحیه واژن قابل تحمل و خفیف است، بهترین گزینه داروهای مسکن و اگر درد ایجاد شده در واژن شدید و یا غیر قابل تحمل است باید برای رفع آن به پزشک مراجعه شود.
  2. بانوانی که عمل جراحی زیباسازی واژن انجام داده‌اند تا حد ممکن باید استراحت کنند. استراحت کردن باعث تسریع در بهبودی واژن شده و از خونریزی نیز جلوگیری خواهد شد.
  3. توصیه ما به افرادی که عمل جراحی زیباسازی واژن انجام داده‌اند این است که بیش از یک ماه تا 45 روز از انجام رابطه جنسی پرهیز کنند.
  4. بعد از عمل جراحی زیباسازی واژن سعی کنید ورزش نکنید، اجسام سنگین بلند نکنید. اگر به توصیه پزشک مجاز به دوش گرفتن هستید، بهتر است از دوش آب گرم استفاده کنید.
  5. برای درست خوابیدن بعد از عمل جراحی زیباسازی واژن، حتما با پزشک خود ملاقات داشته باشید. خوابیدن صحیح علاوه بر جلوگیری از خونریزی، از باز شدن بخیه‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی

سوالات پرتکرار شما عزیزان

علل بزرگی و نا تقارن بودن لبیاها چیست؟

ممکن است علت این عدم تقارن وبزرگی لبیاها علل ژنتیکی باشد، ولی در برخی خانم‌ها بعد زایمان و یا به دنبال افزایش سن یا در اثر اختلالات هورمونی این ناهنجاری رخ می دهد. همچنین مقاربت جنسی می تواند باعث بزرگ شدن لبیا ها شود.

آیا این جراحی در دختران باکره نیز قابل انجام است؟

بله. این جراحی در ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی و روی لباها انجام می شود و ارتباطی به پرده بکارت که داخل دستگاه تناسلی است ندارد. بنابراین در دختران باکره نیز قابل انجام است.

آیا این جراحی در زمان بارداری قابل انجام است؟

بهتر است در دوران بارداری به هیچ عنوان این جراحی انجام نشود چون به علت تغییرات هورمونی و افزایش وزن طی بارداری لبیاها در فرم عادی خود نیستند و بهتر است حداقل 2 ماه بعد از زایمان برای اقدام به این جراحی زمان داده شود تا دستگاه تناسلی به شکل نهایی خود رسیده باشد و در خیلی مواقع با گذشت زمان و برگشت تغییرات هورمونی و وزن به شرایط قبل بارداری لبیا ها نیز کوچکتر شده و نیاز فرد به این جراحی کاهش می یابد.

سن مناسب برای جراحی لبیا چه سنی می باشد؟

بهترین سن برای این جراحی برای افراد بین 18 تا 55 سال می باشد. حتماً این جراحی باید بعد از رسیدن به بلوغ کامل جنسی و تکمیل رشد دستگاه تناسلی انجام شود. زیرا در سن بلوغ و با تغییرات هورمونی احتمال رشد و تغییر شکل مجدد لبیاها وجود دارد. در این جراحی شکل ظاهری و تناسب لبیا ها یا همان لبه های اطراف ناحیه تناسلی اصلاح شده و حتی در مواردی بافت اضافی کلیتوریس نیز برداشته می شود تا تقارن و در ناحیه تناسلی ایجاد شود.

بهترین زمان انجام این جراحی چه زمانی می باشد؟

بهتر است جراحی طی هفته اول بعد ازاتمام عادت ماهیانه انجام شود. در این صورت فرصت کافی برای ترمیم زخم تا زمان شروع خونریزی بعدی وجود خواهد داشت. از طرفی با نزدیک بودن به زمان خونریزی قبلی از عدم بارداری مطمئن خواهیم بود.

ویزیت های بعد از جراحی چگونه است؟

یک هفته بعد از جراحی برای بررسی وضعیت بخیه ها اولین ویزیت لازم است. یک ماه بعد از جراحی برای بررسی نتیجه نهایی و تعیین آمادگی برای شروع آمادگی جنسی نیاز به معاینه خواهد بود.

عمل لابیاپلاستی را با چه جراحی هایی می توان همزمان انجام داد؟

می توان جراحی هایی مانند سفید کردن یا تنگ کردن ناحیه تناسلی را همزمان با جراحی لبیاپلاستی انجام داد. اما اقداماتی مانند تزریق ژل یا چربی برای فرم دهی بهتر است بعد از یک فاصله زمانی مناسب و بهبود تورم و مشخص شدن نتیجه نهایی لابیاپلاستی انجام شود.

عوارض لابیاپلاستی چیست؟

این جراحی اصولاً امن و بی خطر است و جز جراحی های کم خطر محسوب می شود به شرطی که در شرایط مناسب در کلینیک مجهز و تحت نظر متخصص با تجربه انجام شود. اقدامات قبل و بعد از جراحی که توضیح داده شده به طور کامل رعایت شود.

هزینه جراحی لابیاپلاستی چه قدر است؟

هزینه این جراحی براساس ضخامت لبیا از 4 میلیون تا 7 میلیون متغبیر است.

آیا لابیاپلاستی یا عمل ناحیه تناسلی نیاز به بیهوشی دارد؟

لابیاپلاستی جز جراحی های سبک محسوب می‌شود و معمولاً به صورت سرپایی قابل انجام است و نیاز به بیهوشی ندارند و تحت بی حسی موضعی قابل انجام است.

آیا عمل لابیاپلاستی دردناک است؟

خیر. معمولاً با بی حسی موضعی در چند مرحله درد قابل کنترل است و کاملا بدون درد انجام می‌شود.

لابیاپلاستی و عمل ناحیه تناسلی چقدر طول میکشد؟

معمولاً عمل ناحیه تناسلی و لابیاپلاستی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد.

لابیاپلاستی را آیا می‌توان در افرادی که هنوز ازدواج نکرده‌اند ولی لابیا های بزرگ دارند انجام داد؟

بله . لابیاپلاستی مشکلی برای بکارت دختران ایجاد نمی‌کند و در همه افراد ۱۸ سال به بالا چه ازدواج کرده باشند و چه ازدواج نکرده باشند قابل انجام است و محدوده سنی خاصی برای لابیاپلاستی وجود ندارد.

آیا جای بخیه ها (اسکار) در لابیاپلاستی باقی می‌ماند؟

خیر. به علت اینکه خونرسانی به ناحیه ناحیه تناسلی بسیار خوب است و بخیه ها در صورت نیاز به صورت زده می‌شود جای بخیه ها باقی نمی‌ماند. در ضمن اگر لابیاپلاستی با لیزر واژینال انجام شود در روش استفاده از لیزر ، میتوان همزمان برش و انعقاد خون را انجام داد و نیازی به بخیه نیست.

آیا لابیاپلاستی روی لذت جنسی تاثیر دارد؟

اعصاب حس جنسی که باعث لذت جنسی می‌شوند اکثراً در ناحیه کلیتوریس و در نقطه جی در داخل ناحیه تناسلی قرار دارند و نه روی لابیا مینور ، در نتیجه با عمل لابیاپلاستی ( کوچک کردن لابیا مینور ها) میل جنسی کاهش نمی یابد. از سوی دیگر با زیباتر شدن ناحیه تناسلی و افزایش اعتماد به نفس باعث میشود فرد احساس بهتری از خود داشته باشد و رضایت جنسی بیشتری در رابطه جنسی داشته باشد.

چند روز بعد از لابیاپلاستی می‌توان به سر کار برگشت؟

بعد از عمل نیاز به دو روز استراحت در منزل هست و تا یک هفته می توان از مرخصی شغلی استفاده کرد.

آیا لابیاپلاستی سبب تنگ تر شدن ناحیه تناسلی هم می گردد؟

لابیاپلاستی سبب کوچک شدن لابیا ها یا لب های اطراف ناحیه تناسلی می گردد ولی اگر ناحیه تناسلی هم دچار گشاد شدگی باشد می توان همزمان با لابیا پلاستی ، پرینورافی یا تنگ کردن مدخل ناحیه تناسلی را هم انجام داد.

جهت روشن کردن پوست ناحیه ناحیه تناسلی آیا می توان ان را همراه لابیاپلاستی انجام داد؟

بله. می‌توان با استفاده از لیزر واژینال سفید کردن ناحیه تناسلی را همزمان با لابیاپلاستی انجام داد.

جراحی کلیتوریس با لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

در برخی مواقع همراه با بزرگی و غیر قرینگی لبیا ها,افزایش سایز و ضخامت و افتادگی پوست اطراف کلیتوریس را داریم که علاوه بر نارضایتی از شکل ظاهری می تواند با پوشاندن اعصاب حسی کلیتوریس سبب کاهش میل جنسی شود. در این مواقع جراحی همزمان با لبیا پلاستی صورت می گیرد تا شکل بیرونی ناحیه تناسلی از نظر سایز متناسب شده باشد و به بهترین نتیجه در جراحی بیمار برسیم.

آیا این جراحی در مطب انجام می شود؟

انجام جراحی های زیبایی به طور کلی در مطب ممنوع است و فقط در مراکز درمانی این جراحی ها را باید انجام داد. اما تزریق ژل، تنگ کردن واژن با لیزر لیفت مثانه و واژن برطرف کردن بی اختیاری ادرار و انواع معاینه های دوره ای سلامت در بانوان را می توان در مطب انجام داد و هیچ گونه ممانعتی وجود ندارد.

برای دریافت نوبت از خانم دکتر کریسانی از طریق زیر اقدام نمایید.

آدرس: گیشا، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی) ، پلاک ۳۲۸، طبقه سوم، واحد 10

تلفن های مطب: 09107661244 02188484081 | نوبت آنلاین

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.