• 09107661244 | 02188484081
  • info@drkarisani.com

معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان

معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان

معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان

معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان؟ هر آن‌چیزی که باید شما بدانید

همانطور که در مقاله ی مشخصات یک متخصص زنان و زایمان” اشاره کردیم بدون شک چه برای غربالگری های پیشگیرانه، توصیه های کنترل بارداری، مراقبت های بارداری، یا برای دریافت کمک برای مشکل یائسگی به یک متخصص، زنان و زایمان مسلط و عالی نیاز دارید .

در این مقاله خانم دکتر نرمین کریسانی متخصص زنان و جراح زیبایی به موضوع “معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان” پرداخته است.

در بحث معیارهای انتخاب یک پزشک متخصص زنان و زایمان باید گفت که علاوه بر دانش پزشکی کافی موارد مهم دیگری از جمله مسافت، ساعات کاری و پوشش بیمه و…، را نیز باید بررسی نمود.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

به همین دلیل است که ما در این مقاله سعی کردیم نکاتی را گردآوری نمائیم که به شما کمک می کند که بفهمید معیارهای انتخاب یک پزشک متخصص زنان و زایمان چیست و چگونه برای یافتن پزشکی مناسب اقدام نمائید.

معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان
معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان

معیارهای انتخاب یک پزشک متخصص زنان و زایمان

برای پی بردن به معیار یک پزشک متخصص زنان و زایمان بهتر است ابتدا سوالات زیر را از خود بپرسید و به دنبال جواب آنها باشید.

1. کدام پزشکان شامل طرح بیمه شما هستند؟

با توجه به هزینه های بالای درمان به خصوص در زمینه باروری و نابروری، حتماً باید به بحث هزینه ها و بیمه درمانی توجه نمود. اگر بیمه درمانی دارید، بهتر است دقت کنید که کدام پزشکان متخصص زنان و زایمان با شرکت بیمه شما همکاری می کنند.

2. دسترسی به مطب پزشک

یکی دیگر از موارد مهم در معیارهای انتخاب یک پزشک متخصص زنان و زایمان دسترسی به پزشک است. اغلب پزشکان بیماران خود را در مراکز مجاور بیمارستان ها، کلینیک ها، مطب های خصوصی و مطب های گروهی می بینند.

اگر قصد رانندگی دارید، بررسی کنید که در زمان اوج ترافیک سفر شما چقدر طول می کشد؟ آیا این مرکز پارکینگ پارکینگ مناسبی برای خودروی شما دارد؟ اگر از وسایل حمل‌ و نقل عمومی استفاده می‌کنید، آیا مسیری پیچیده و زمان ‌بر در مقابل شما است؟

از آنجایی که احتمالاً در طول روز کاری نیز به پزشک مراجعه خواهید کرد، به این مطلب نیز فکر کنید که این مسیر از محل کارتان تا دکتر چگونه است.

معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان
معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان

3. پزشک در کدام چه بیمارستانی کار می کند؟

پزشکان معمولاً با یک یا چند بیمارستان خاص همکاری می کند. اگر قصد دارید نوزاد خود را در بیمارستان خاصی به دنیا بیاورید، بهتر است از همکاری پزشک مورد نظر خود با آن بیمارستان اطمینان حاصل نمائید. همچنین می توانید از قبل امکانات زایمان بیمارستان مورد نظر خود را نیر بررسی کنید. اگر این مسائل برای شما اهمیت بالایی دارد بنابراین این بررسی ها می تواند بر تصمیم شما به نفع یا علیه یک پزشک خاص تأثیر بگذارد.

4. مدارک معتبر و اعتبار پزشکی دکتر متخصص زنان و زایمان

مدارک معتبر و اعتبار پزشکی دکتر از موارد مهم در بحث معیارهای انتخاب یک پزشک متخصص زنان و زایمان می باشد.  بهتر است در مورد تخصص های فوق تخصص پزشک خود مطمئن شوید. به عنوان مثال همه متخصصان زنان و زایمان نوزاد به دنیا نمی آورند. برخی از آنها در بحث یائسگی و پیش از یائسگی متخصص هستند و برخی دیگر در درمان سرطان تخصص دارند.

معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان
معیار انتخاب متخصص زنان و زایمان

در پایان

با توجه به مطالبی که در این مقاله ذکر شد باید گفت که انتخاب یک پزشک متخصص در زمینه زنان و زایمان مناسب برای سلامت جسمی، عاطفی، جنسی و باروری شما مهم است. در بحث معیارهای انتخاب یک پزشک متخصص زنان و زایمان باید گفت که علاوه بر دانش پزشکی کافی موارد مهم دیگری از جمله مسافت، ساعات کاری و پوشش بیمه و…، را نیز بررسی نمود.

برای دریافت نوبت از خانم دکتر کریسانی از طریق زیر اقدام نمایید.

آدرس: گیشا، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی) ، پلاک ۳۲۸، طبقه سوم، واحد 10

تلفن های مطب: 0910766124402188484081 مسیریابی:Waze گوگل مپ: